آمادگی شورای اسلامی شهر در رفع معضلات نمایشگاه بین‌المللی قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم، با تأکید بر رفع معضلات نمایشگاه بین‌المللی قم به ‌عنوان بارانداز اقتصادی و تجاری استان گفت: مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر آمادگی همکاری با مسئولان نمایشگاه برای سرعت‌بخشی در تکمیل و فضاسازی نمایشگاه را دارند و امیدواریم این تعامل در تسریع و رونق سرمایه‌گذاری در استان بینجامد.

به ‌گزارش میراث‌آریا، روح‌الله امرالهی در دیدار با مسئولان نمایشگاه بین‌المللی قم بر نقش نمایشگاه قم در توسعه سرمایه‌گذاری در استان قم تأکید و اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی قم می‌تواند برند اقتصادی و سرمایه‌گذاری برای استان شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بر انجام برنامه‌ریزی بلندمدت برای رونق نمایشگاه بین‌المللی تأکید و بیان کرد: نمایشگاه بین‌المللی بارانداز مهمی برای اقتصاد و تجارت استان قم بوده و باید از این فرصت بهترین بهره‌برداری را ببریم.

او بهسازی مسیر نمایشگاه و فضاسازی محیط پیرامونی آن را مطرح کرد و گفت: نیاز داریم، با سرعت‌بخشی در واگذاری زمین و فراهم‌کردن شرایط حضور سرمایه‌داران در معرفی ظرفیت‌های قم به جهان، تمام دستگاه‌های مرتبط همکاری لازم را داشته باشند.

او یکی از راه‌های رونق نمایشگاه را ساخت فرودگاه دانست و بیان کرد: ایجاد یک هاب حمل‌ونقلی کامل کمک می‌کند، تمام ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی شهر قم مورد بهره‌برداری قرار بگیرد و رونق اقتصادی مطلوبی در استان به نفع مردم رقم بخورد.

نمایشگاه بین‌المللی قم به یک مقصد گردشگری اقتصادی تبدیل شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم نیز، با تأکید بر تبدیل نمایشگاه بین‌المللی قم به مقصد گردشگری اقتصادی گفت: معرفی جذاب ظرفیت‌های اقتصادی، صنایع و تولیدات استان گام نخست در جذب سرمایه‌گذار است که فعال‌شدن نمایشگاه بین‌المللی قم به ‌صورت دائم می‌تواند نقش مهمی در این حوزه ایفا کند.

محمود مسگری رونق نمایشگاه را روشن‌شدن ویترین اقتصادی شهر برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های جذب سرمایه‌گذاران خارجی در استان فعال‌شدن نمایشگاه بین‌المللی است.

او اظهار کرد: همچنین رفع مشکلات و معضلات نمایشگاه در دستور کار جدی استان قرار گیرد و به ‌عنوان یک اولویت به آن پرداخته شود.

او ایجاد دسترسی مستقل و بهسازی مسیر نمایشگاه را لازم خواند و بیان کرد: در حال حاضر برای نمایشگاه باید پارکینگ مناسب، آسفالت و همچنین مسیر اتصال به نمایشگاه تأمین شود و نیاز است، تمام دستگاه‌ها وظایف خود را در این بخش انجام دهند.

مسگری توجه به نمایشگاه بین‌المللی را توجه به اقتصاد مردم دانست و گفت: فراهم‌کردن شرایط حضور سرمایه‌گذاران در شهر قم به کمک نمایشگاه بین‌المللی امکان‌پذیر است و می‌تواند در معرفی ظرفیت‌های اقتصادی شهر قم و تولیدات برای صادرات نقش مهمی را ایفا کند.

نمایشگاه بین‌المللی قم در کیلومتر ۲ آزادراه قم – تهران (آزادراه خلیج فارس) جنب آرامستان بهشت معصومه(س) قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403062601619
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha